Rehabilitacja | Jak działa  technika Cranio-Sacral?

Ponieważ każda żywa istota generuje różne reakcje na uraz, stres i utraty zdolności do samodzielnego korygowania dysfunkcji organicznych, więc każdy z nas ma swoją własną kombinację chorób, bólu, chorób i dolegliwości.

Ponieważ terapia CranioSacral pomaga promować bardziej skuteczną aktywację samokorygujący mechanizm organizmu, jego zakres zastosowania jest zdecydowanie bardzo szeroki, ponieważ idzie mieć wpływ na homeostazę.

Wśród najbardziej powszechnych problemów że stosowanie czaszkowo terapii może pomóc przezwyciężyć obejmuje: ból przewlekły, zmniejszoną ruchliwość ( „sztywność stawów”), zmniejszenie energii, nawracające bóle głowy, zaburzenia w skroniowo-żuchwowego ( ATM), nerwoból (takich jak nerwoból trójdzielny), zaburzenia uczenia się (takie jak dysleksji a także discalclia), zaburzenia miesiączkowania, zaburzenia związane z menopauzą, niskiej koordynacji, itd ..

Nawet u niemowląt i dzieci (w różnych fazach dzieciństwa) Terapii CranioSacral mogą być przydatne do rozwiązywania problemów, takich jak kolka, nadpobudliwość, zaburzenia snu, karmienia i zaburzeń rozwojowych, itp ..

Systematyczna ocena, która towarzyszy stosowanie terapii czaszkowo-krzyżowa u niemowląt, zarówno dla dzieci, które „przeszły” trudnym porodzie, ale także dla tych, którzy doświadczyli poród „normalne” często objawia i ułatwia zwolnienia i ograniczenia ograniczenia, które jednak pozostają, mogą prowadzić do przewlekłej dysfunkcji podczas wzrostu.

Przygotował

mgr Tomasz Parol